woensdag 8 juni 2011

Fotoalbums

Eens gemaakt heeft een fotoalbum een blijvende waarde. Eentje met een mooi stofje errond maakt het nog unieker en leuk om te krijgen.
Mijn oudste twee kinderen hebben er één, een eigen fotoalbum van hun eerste levensjaar: een kaft met mooie ingekleefde foto's, hun geboortekaartje,... je kent het wel.  De jongste, daar was ik ooit eens aan begonnen, een efficiënte digitale die je dan doorstuurt en mooi afgedrukt kan afhalen. Niks zelf inplakken en zo. Maar ik was nog niet helemaal klaar, wou er nog wat foto's bij (tja die digitale wereld maakt de keuze er niet altijd simpeler op) en vergat het uiteindelijk door te sturen. Een nieuwe computer en een nieuw programma verder is hij er nog steeds niet, de kant en klare album. Nu ben ik eigenlijk blij, dat ik toen wat slordig was en nogal veel aan mijn hoofd had, want 'k vind dat eigenlijk toch niet mooi. Soms wel handig hoor die kant en klare albums (na elke reis probeer ik er zo eentje te maken). Maar toch, van dat eerste levensjaar, daar moet je van genieten, met échte foto's in een échte album (ook voor de jongste...). Ooit!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten