donderdag 18 augustus 2011

de pennezak én boekentas

Ik was ambitieus. Na al die kleedjes en rokjes voor mijn dochters verdient mijn zoon ook eens iets. Het plan was een pennezak én een boekentas.
Blogland voorziet een mens van genoeg handleidingen en de pennenzak was vlot gemaakt dankzij haar en haar.



Wel een beetje groot voor de luttele eerste leerjaar spullen, maar goed, op de groei niewaar.
Meteen de smaak van ritsen te pakken, maar zo goed als de eerste, lukte het nadien toch niet meer.



Euhm, een boekentas is dat niet wat te hoog gegrepen? Een pennenzak die wat te groot uitvalt tot daar aan toe, maar een boekentas... dat moet toch echt goed zijn. En degelijk ook, zoonlief een beetje kennende. De zoektocht naar de juiste 'kliksluitingen' was op zich al een hele weg en hoeveel avonden ('t is immers schoolvakantie) had ik nog vrij om er iets van te maken. Uiteindelijk ben ik toch overstag gegaan en heb mij laten verleiden door dit exemplaar:





Op een halfuurtje gefixed (de gele waren jammergenoeg uitverkocht), niet te prijzig (€50), 't ziet er goed uit en thuisgeleverd! Ambities moet je soms wat bijregelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten