donderdag 8 maart 2012

Experiment 3

We blijven in de experimenteerfase. Deze keer opnieuw met een lampenkap en de lijmfolie die ik gebruik voor de knielappen.


De methode is eigenlijk gelijkaardig als bij flockfolie. Je strijkt de lijmfolie op de achterkant van een restje stof. Je tekent op het papier wat figuurtjes, uitknippen, papier losmaken (zoals bij een sticker) en dan op de stof strijken.



 Er zijn voordelen: je kan eindelijk eens iets doen met je restjes en dus goedkoop, 't knipt gemakkelijk (makkelijker dan flockfolie) en mooi effect als de lamp brandt.
en er zijn ook nadelen: wassen is moeilijk tenzij je de randjes stikt maar dan ben je al aan het appliceren en dan is de fun en snelheid er wel wat af, dus niet geschikt voor op kledij, de lijmfolie kan je enkel online kopen over de grote zee... maar ik heb nog een gans rolleke dus kan je mij wel eens mailen voor een stukje.

2 opmerkingen:

  1. Nu ik dat hier zo lees, mocht ge nog een stuksken over hebben: ik ben wel geïnteresseerd. Of mocht ge nog eens bestellen van over de grote zee, dan bestel ik mee en kunnen de verzendkosten gedeeld worden. Wat denkt ge? Zit daar trouwens zo'n hele grote lamp in? Ik vind't een schoon resultaat zo!

    BeantwoordenVerwijderen