dinsdag 12 maart 2013

Lentesneeuw


 Zo subtiel. 
Zo tijdloos.
De kleuren en de stof*.
en toch zo in: zie je de fluogele stipjes?
Alleen Naomi Ito kan dat.

Ik maakte nog een lamp in een stof van Nani Iro.
Grote roze bloemen.
Ook een opdracht, maar niet voor in de winkel zelf.







Ik maakte deze keer geen zichtbaar lint aan de buitenzijde, maar een sober wit lint aan de binnenkant.



 * De stof is double gauze. Dit zijn twee hele dunne laagjes katoen die met hele fijne steekjes op elkaar bevestigd zijn.

3 opmerkingen:

  1. Double gauze! Ik vind dat zo'n zalige soort stof, zo zacht :). Supermooie lampjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die lampenkappen die je maakt! prachtig!
    Daar mag je ook wel eens een handleiding voor schrijven. Ik ga je volgen.

    Misschien wil je me ook terug volgen.
    annetsnaaicreaties.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen