maandag 17 oktober 2011

Dé boekentas?

Ergens in augustus was de drempelvrees te groot (en ook wel de tijd te krap) om een boekentas voor mijn zoon te maken. Een boekentas voor het eerste leerjaar heeft ook hoge eisen. Het is dan een mooi gekocht exemplaar geworden.
Ondertussen liep mijn kleinste dochter rond met een lelijk ding, een rugzakje gratis bij aankoop van een paar botjes, zelf geen foto waard. Maar dat is passé!
Ik maakte dit mooie rode boekentasje. Ik ben fier want 't is precies zo geworden, zoals het in mijn hoofd zat. Ook Babette is fier op haar nieuw boekentasje.




nu ook nog eentje voor Maud, nu we over onze drempelvrees heen zijn.

3 opmerkingen:

  1. en dan volgt er ook nog één voor anna, en dan nog eentje voor thomàs, ..., nu het stikvlijt wordt!
    Heel schoon ellen,! bravo, inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb net je leuke blog ontdekt.
    Dat boekentasje is echt prachtig en zo mooi afgewerkt! Knap werk!
    Het zelf gekochte boekentasje vind ik ook wel mooi. Is dat eentje van Bakker?
    Onze dochter gaat in sept 2012 naar het eerste leerjaar. Ik ben er nog niet uit of ik eentje zal maken of kopen...

    BeantwoordenVerwijderen